Veelgestelde vragen

Verandert jullie aanbod?

Ja, regelmatig komen er nieuwe Joyboxen bij en gaan er ook sommige Joyboxen uit. Wanneer dit precies is kunnen we niet op voorhand vertellen, maar als je je inschrijft op de nieuwsbrief ben je altijd op de hoogte van onze allernieuwste boxen.

Kan ik Joybox via een andere manier aankopen?

Nee, onze Joyboxen zijn enkel te koop via deze website. Je vindt ze nergens op een andere website of winkel terug. 

Voor welke leeftijd is Joybox geschikt?

Joybox is geschikt voor kinderen tussen de 3 en 12 jaar en eigenlijk ook alle leeftijden daarrond. Per Joybox verschilt de leeftijd een beetje. De Birthday Calender en What’s in the Box zijn bijvoorbeeld meer geschikt voor de allerkleinste. TikTok Time is dan bijvoorbeeld weer eerder voor de iets oudere kinderen. Ook ouders kunnen deelnemen!  

Hoe lang duurt het voordat ik mijn order ontvang?

Als je een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij jouw thuis af te leveren. Alle bestellingen die dezelfde dag geplaatst en betaald zijn, versturen wij de dag erna. Je bestelling komt gemiddeld tussen de 2 à 3 later werkdagen aan.

LET OP: door de huidige drukte informeren we je dat de kans op vertraging in deze tijden groter is dan normaal.

Verzenden jullie internationaal?

Wij verzenden voorlopig enkel naar België en Nederland. Verzending naar deze landen is gratis, ongeacht de grootte van de bestelling.

Wat zijn de betalingsmethodes ?

De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij Mollie. Dit bedrijf heeft een breed scala aan betrouwbare betalingsmethoden. Daarnaast is Mollie een gerenommeerde partner in het doen van online betalingen via webshops. Dit zijn de betalingsmethoden die wij beschikbaar stellen:

  • iDeal
  • Creditcard Mastercard / Visa
  • Bancontact

Is het veilig om met mijn creditcard of via iDEAL aan Joybox te betalen?

Ja, de betalingen aan Joybox worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van verschillende grote webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Zodra de betaling binnen is zal de bestelling direct door Joybox verwerkt worden en geldt de gewone levertijd. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan op www.mollie.com.

Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Niet tevreden? Je mag de gekochte producten binnen 14 dagen na leveringsdatum retourneren. De direct kosten voor het terugzenden komen voor de rekening van de klant.

Artikelen kunnen niet geruild worden voor andere producten. Mocht je toch bijvoorbeeld een andere Joybox willen, dan kan je het ongewenste product retourneren, nadat wij het product hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij dit binnen maximum 14 werkdagen crediteren. In de tussentijd kun je het juiste product opnieuw bestellen in onze webshop.

Geretourneerde producten worden alleen geaccepteerd als ze onaangebroken en, waar mogelijk, nog verpakt zijn in originele verpakking.

Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet. Wat moet ik doen?

Wij streven ernaar om onze klanten altijd een zo compleet mogelijke Joybox beleving te geven. Wij vinden het dan ook erg vervelend dat je een klacht hebt op een door ons geleverd product. 

Stuur ons een mail (met een foto van de klacht) naar onze klantenservice via info@joybox.be voordat je een product retour stuurt. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Wij proberen je klacht zo snel mogelijk voor jou op te lossen!

Ik heb geen bevestiging E-mail ontvangen?

Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout zijn gegaan.

  • Jouw provider ziet onze automatische mailing mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox
  • Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@joybox.be